STIHL står för innovation och kvalitet. Korrekt underhåll är viktigt för att säkerställa lång livslängd – även för STIHL-maskiner som utsätts för hård användning. Regelbunden utbildning innebär att våra STIHL-återförsäljare är kvalificerade att utföra underhåll och reparationer – både för privatkunder och företagskunder.
De höga standarder vi ställer gäller inte enbart våra maskiner – utan även våra återförsäljare. Därför deltar alla våra återförsäljare regelbundet i officiella STIHL-utbildningar – så att du kan vara säker på att ditt STIHL-verktyg är i goda händer.
Maximal tillförlitlighet, även under extrema förhållanden, kännetecknar alla maskiner från STIHL. För att garantera att vi alltid kan leverera denna kvalitet använder våra STIHL-återförsäljare endast originalreservdelar från STIHL – vilket innebär att du kan lita på prestandan, säkerheten och livslängden hos din STIHL-maskin.
Du behöver inte vänta tills något går sönder för att ta med din STIHL-maskin till verkstaden. När du låter våra STIHL-återförsäljare kontrollera din maskin får du tillgång till professionellt utbildad personal och rättvisa villkor. En översyn omfattar slipning av sågkedjan på din motorsåg, slipning av gräsklipparbladet eller djuprengöring av din maskin. Regelbundet underhåll av din STIHL-maskin förlänger dess livslängd och ser till att det är roligt att använda den i många år framöver.
Kan du inte själv ta ditt STIHL-verktyg till återförsäljaren för service eller reparation? Ingen fara! Vissa STIHL-återförsäljare erbjuder en smidig hämtnings- och leveransservice. Kontakta din återförsäljare för mer information.